Witchery Vampire Problem

Discussion in 'Community Talk' started by xX8_FaZe_8Xx, Jan 26, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xX8_FaZe_8Xx

xX8_FaZe_8Xx New Member

Local Time:
    7:02 PM
    Hallo ich spiele schon ein par monate nicht auf dem infinity server doch ich wollte neu beginnen so wollte ich starten und habe bemerkt das ich ja damalts mit witchery angefangen habe und vampir bin das heißt ich sterbe im sonnenlicht ich bitte sie darum meinen account zurückzusetzen damit ich wider normal spielen kann ich habe gekuckt und im internet gesucht man kann den mod nicht zurückzusetzen. ich bitte sie also hiermit meinen account zurückzusetzen nur bitte nihct mein Tier dafür habe ich 30 euro bezahlt so will ich den behalten
    LG J!NX :(

INGAME : J!NX630

2. tyler489

tyler489 Well-Known Member

Local Time:
    12:02 PM
    Hi I 've been playing for months on the infinity server but I wanted to make a fresh start so I wanted to start and have noticed that I am vampire and I die in the sunlight , I ask for my account reset so I I can play AS normal I ask you therefore herewith my account reset only please my pet for 30 euros I paid.

can someone edit the player file to make them not a vampire

3. tecnojoonas

tecnojoonas Well-Known Member

Local Time:
    8:02 PM
    You only need to defeat a lillith, after that give her garlic and she will remove the curse.

4. BookerTheGeek

BookerTheGeek Patron Tier 3

Local Time:
    12:02 PM
    Their should be a state at spawn that will remove both vampirism and werewolf afflections.

5. SirWill

SirWill Founder

Local Time:
    7:02 PM
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page